0(422) 322 30 30
2. Kanalboyu Eski Nikah Dairesi Karşısı Malatya
Çalışma Saatlerimiz - Working Hours
H.İçi - Weekdays : 10.00—17.00, C.tesi-Sat: 11.00—15.00

Diş taşı temizliği dişlerinize zarar vermez. Aksine dişlere ve diş çevresi dokulara diş taşları zarar verir. Diş taşlarınızı mutlaka temizletmeli ve oluşumunu azaltmak için neler yapmanız gerektiğini öğrenmelisiniz.

Diş eti kanamasının sebebi fırçalamak değildir. Kanama sağlıksız diş etinin bir göstergesidir. Mutlaka bir diş hekimine başvurmalı ve gerekiyorsa diş taşı temizliği yaptırmalısınız.

20 yaş dişleri eğer komşu dişlere veya çevre dokulara zarar veriyorlarsa çekilmeleri önerilir.

İmplant uygulamaları lokal anestezi altında ağrısız bir şekilde rahatlıkla yapılabilmektedir. Genellikle diş çekimi sonrası yaşanan hafif sızlamalar kadar ağrı olabilir. Genellikle bunlar da ağrı kesiciler sayesinde hissedilmeden atlatılabilir.

Hamilelik sırasında 4. 5. ve 6. aylarda doktor onayı alınarak sınırlı diş tedavileri yapılabilir. Bunun dışındaki aylarda çok acil bir durum olmadıkça müdahaleden kaçınılır. Hamilelik boyunca röntgen çekimi kesinlikle yapılmaz. Bu yüzden planlı gebeliklerde mutlaka önceden bütün tedaviler tamamlanmalıdır.

Diş beyazlatma, diş sağlığı iyi durumda olan hastalara yapılabilen bir tedavidir. Beyazlatma öncesi hastanın bütün tedavilerini yaptırmış olması gerekir. Bu şartlar altında hiç bir zararı yoktur.

Orotodontik tedavi sırasında dişlere sabitlenen braket ve teller gıdaların diş yüzeyinde birikmesini kolaylaştırır. Eğer hasta doktorun tavsiye ettiği gerekli bakımları yapmıyorsa tel tedavisi sırasında dişlerinde çürük oluşumu hızlanabilir. Ayrıca yine doktorun tedaviye başlarken koyduğu asitli ve şekerli içecek yasağına uyulmazsa dişler bunlardan zarar görebilir.

Diş tedavilerini genel olarak lokal anestezi dediğimiz kısmi uyuşturma işlemiyle yapmayı tercih ederiz. Genel anestezi altında tedavi yapmak diş hekimine uygulama açısından son derece zorluk yaratmaktadır. Ayrıca anestezinin risk ve maliyetlerini hasta üstlenmek zorunda kalmaktadır. Bütün bunlar göz önüne alındığında, genel anestezi sadece çok ciddi korkusu olan hastalarda, engelli bireylerde ve çok sayıda cerrahi işlemin aynı anda yapılmasının uygun olduğu vakalarda tercih edilmektedir.

Bize Whatsapptan Ulaşın